Workshop Stichting Chaja, op Landerij van Tosse 9 juli

MET OPEN OGEN (zie je meer)

Chaja workshop(s)

Stichting Chaja is verbonden aan de landelijke Stichting Kanker in Beeld. Kanker in Beeld bestaat dit jaar 25 jaar. In dat kader organiseert Stichting Chaja 2 grote workshops.

Na de 1e succesvolle creatieve ochtend volgt hierbij de uitnodiging voor de volgende workshop.

Ben jij of je naaste geconfronteerd met kanker? Dan zijn deze workshop(s) echt iets voor jou.

In deze (tweede) workshop laten we ons met volle aandacht, in het hier en nu, verrassen door wat de natuur ons biedt. We gaan genieten van momenten van verwondering en ontzag door te werken met natuurlijk materiaal. (bij de Chaja Ontmoetingstafel op Landerij van Tosse.)

Laat jezelf, eventueel samen met je naaste, verrassen met wat je OGEN allemaal ZIEN, en je zintuigen beleven.

Dag: Zaterdagochtend 09 juli (bij slecht weer wordt het 16 juli dezelfde tijd)

Tijd: van 9.30 uur tot 12.30 uur

Waar: Bij Chaja Ontmoetingstafel; Landerij van Tosse

Adres met route volgt in de week van 9 juli

Begeleiding: Marieke, Marina en Pieter Aanmelden: stuur een e-mail bericht naar stichtingchaja@live.nl en vermeldt daarbij ook je naam en telefoonnummer.