Workshop Sichting Chaja

MET OPEN OGEN (zie je meer)   bloem als zelfportret

Chaja workshop(s)

Stichting Chaja is verbonden aan de landelijke stichting Kanker in Beeld. Zij bestaan dit jaar 25 jaar. In dat kader gaat Stichting Chaja enkele grote workshops organiseren.

Ben jij of je naaste geconfronteerd met kanker? Dan zijn deze workshop(s) echt iets voor jou.

Wat we deze ochtenden precies gaan doen verklappen we nog niet maar er kan geschilderd, getekend, geschreven, geboetseerd etc. worden, net waar jouw belangstelling naar uit gaat.We organiseren twee workshops; een in Cultureel Centrum de Muzelinck en de tweede organiseren we bij de Chaja Ontmoetingstafel op Landerij van Tosse in de buitenlucht.

Laat jezelf, eventueel samen met je naaste, verrassen met wat je OGEN allemaal ZIEN.

Dag: Woensdagochtend 18 mei

Tijd: van 9.30 uur tot 12.30 uurVan de tweede workshop is de datum nog niet bekend maar dat wordt eind juli of begin augustus

Waar:  Muzelinck, Raadhuislaan 18, Oss

Begeleiding: Marieke, Marina en Pieter

Aanmelden: stuur een e-mail bericht naar stichtingchaja@live.nl en vermeld daarbij ook je naam en telefoonnummer.