Terugblik op de feestelijke cheque overhandiging door de fam. School aan Stichting Chaja

Overhandiging van maar liefst 6.362,50 euro door de familie School aan Stichting Chaja in de Paulus.
De familie School heeft het afgelopen jaar diverse inzamelingsacties gehouden. Stichting MS en Stichting Chaja waren de goede doelen omdat de familie hiermee te maken heeft .
Hun uitdaging: fietsend en wandelend de Stelvio berg in Italië bedwingen. Een reus van een berg, beroemd en berucht bij fiets en wandel liefhebbers. Deze uitdaging is inmiddels volbracht.

Op de foto `de overhandiging` ik zet het tussen haakjes want de overhandiging ging op een zeer originele manier nl. Stelvio teamleden/familie School hadden een IPad in de hand en lieten zo van het laatste cijfer tot aan het eerste cijfer een mini filmpje zien waarvan het juiste cijfer uiteindelijk bleef staan.

Het was een zeer bijzondere middag. De genodigden, waaronder het Stelvioteam, Chaja vrijwilligers/bestuursleden, deelnemers aan Chaja activiteiten en vak professionals die actief zijn voor Chaja, werden op een ludieke wijze welkom geheten door Chaja theater spelers. (ter info: een van de Stelvio leden zit bij het Chaja theater Spelen voor je Leven en was van de medewerking van haar medespelers niet op de hoogte)

Wederom met hulp van Chaja theater spelers werden de Stelvio teamleden/familie School gehuldigd voor hun enorme inzet. Het Wilhelmus werd gezongen en “leden van het Comité van DANKBAARHEID” brachten gouden linten met licht binnen. De Stelvio teamleden namen ontroerd hun gouden lint met lampje in ontvangst. ( ter informatie; Chaja had het team een lamp meegegeven om boven op de Stelvio berg aan te maken en deze lamp is daarna terug gekomen naar Oss en heeft inmiddels al op diverse plekken “licht” gegeven)

Rens Jansen de “zingende advocaat” verzorgde een fantastisch “huiskamerconcert” in De Paulus. Het toeval wilde dat van een Chaja koorlid een broer ook fietsend met zijn gezin De Stelvio op ging in dezelfde week als de familie School. Deze broer had een ander doel maar was ook met acties bezig om geld binnen te halen. Hij hield o.a. een loterij en een van de Chaja bestuursleden had prijs en dat was dat een collega van deze broer zichzelf als cadeau had ingezet nl. een 45 min. durend huiskamerconcert.
Kortom een onvergetelijke middag.

46275248_1461605043972346_8150411175348142080_o 46157172_1461605033972347_2456801604905467904_o