Stichting Chaja neemt afscheid van stemdocente Saskia Beijderwellen

Afscheid!
Op vrijdagmorgen 3 juni hebben we in de Groene Engel afscheid genomen van Saskia. Een overweldigend en ontroerend afscheid van onze stemdocente Saskia. Een onvergetelijke ochtend met prachtige bloemen, mooie woorden, teksten, liederen en wensen. Een ochtend met een gouden randje!
Saskia gaat verhuizen naar Friesland en daardoor is de afstand te groot geworden om elke 2 weken naar Koor Chaja in de Groene Engel te komen.
7 jaar heeft ze bevlogen (samen met onze dirigent Mathieu van der Burgh) Koor Chaja gebracht waar het nu staat. Als cadeau hebben we haar een “warme deken” gegeven. Deze deken is gemaakt van allemaal verschillende lapjes stof aangeleverd door de koorleden. De koorleden hebben hun persoonlijk verhaal over hun lapje op papier gezet zodat Saskia het in Friesland allemaal nog eens rustig kan nalezen. De Chaja taart is een begrip voor Koor Chaja en dus was er voor Saskia een Chajataart op een bijzonder taartplateau met erbij een prachtige mooie Afrikaanse taartschep, waar edelsmid Toon Hornman het logo van Chaja in heeft gegraveerd. Namens Kanker in Beeld kwam Maarten de Gouw Saskia bedanken voor haar inzet t.b.v ons Zingen voor je Leven koor.
Stemcoach Annet Vervoort uit Rossum volgt Saskia op.
Met speciale dank aan Tess van de Veerdonk en Oscar Jansen die het mogelijk maakten dat het afscheid gevierd kon worden in de theaterzaal en het café  van de Groene Engel. Hans Kreutzer danken we voor de foto’s die hij heeft gemaakt.