Santa Run Oss, Stichting Chaja een van de goede doelen.

santa run(1) santa run

Chaja Foto Santa Run Marleen Chaja Foto cheque Santa Run
“Een beetje gek doen is leuk. Zeker met zijn allen. En met bijna vierhonderd mensen gek doen voor het goede doel is een groot feest. Twee Osse Rotary clubs haalden met de zogenaamde Santa Run 11000 euro op voor het goede doel.
Je hoort wel eens beweren dat mensen tegenwoordig te beroerd zouden zijn om hun handen voor een ander uit de mouwen te steken. Dat blijkt weer eens grote flauwekul. De Santa Run is daar een mooi voorbeeld van. En de doelen waarvoor geld werd opgehaald zijn dat al helemaal. Mensen zijn meer dan ooit bereid hun beste beentje voor te zetten. En dat mag best eens benadrukt worden.
stichting Chaja, De Nistel, hospice de Oase en de Muzelinck konden flinke bedragen op hun rekening bijschrijven. Zo kunnen ze hun goede werk voortzetten. Uiteindelijk was het ook daar om te doen. Met de bijna vierhonderd deelnemers werd het een mooi feestje. Volgend jaar weer. Ren/loop jij dan ook mee”? Aldus wethouder René Peters.
Zie film