Landelijke Korendag Utrecht

Op 12 maart vond de jaarlijkse Korendag plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Deze keer stond het oefenen voor de Oncofonie (16 mei in het Concertgebouw te Amsterdam) centraal. Er waren zo’n 300 leden van de verschillende koren “Zingen voor je Leven” aanwezig. Mede dankzij de hulp van de vele vrijwilligers is het een fantastische dag geworden, een opmaat naar de Oncofonie 2016.

Foto’s van de Korendag 2016 vindt u hier.  Deze zijn verzorgd door Boet Lijnis Heuffenreuter, ‘huisfotograaf’ van Kanker in Beeld. Hier vindt U ook de link naar de sfeervolle film die er gemaakt is.
Wij hopen dat u allemaal naar de Oncofonie zult komen! Kaarten voor de Oncofonie zijn nog steeds te verkrijgen via: www.oncofonie.com