Kerstviering Koor Chaja

Kerstviering Koor Chaja Zingen voor je Leven op 16 december 2016 was wederom een indrukwekkende Kerstviering.
Prachtig mooie teksten en gedichten werden voorgelezen, zoals door Pieta het kerstverhaal “De maaltijd in hemel en hel” een bewerking van Jaap Westerbos van een oud volksverhaal. Het gedicht “Sta eens stil bij de ruimte in je hart” door Kees en door Karin haar zelf geschreven gedicht “Kind”. Het bijzondere verhaal bij de Chaja kaart “Hijgende hakken” Marijke en Laura zongen met eigen gitaarbegeleiding het mooie lied “Stars fall from Heaven” van de Kelly Family, Kippenvel!  En er werd een prachtige gehaakte Kerstkikker met inhoud verloot.
Na de koffiepauze werden we verrast door een ‘Mystery Guest’ de Kerstman, die zijn zegen gaf aan ons en aan Annet en Job als een “vruchtbaar” koppel. Het was een overtuigende Kerstman in de persoon van Jan Taal, die ons daarna de ruwe versie van de DVD “Zingen voor je Leven” voor de Toolkit kon laten zien. Aan de opname voor deze DVD hebben diverse “Zingen voor je Leven” koren uit het hele land, waaronder Koor Chaja, meegedaan.
Voordat iedereen huiswaarts ging werd men nog verrast met een kerstplankje met allerlei lekkernijen.
Wij hebben weer genoten van een verrassende, ontroerende en bijzondere Kerstviering!