Familie School actief voor Stichting Chaja.

Familie School actief voor Stichting Chaja!

8 april Voorjaarswandeling.

Familie School gaat weer een sportieve uitdaging aan!  Zij hebben al vaker een actie op touw gezet om geld in te zamelen voor een goed doel.
Dit keer gaan zij al fietsend en wandelend de Stelvio in Italië bedwingen. Een reus van een berg, beroemd en berucht bij fietsliefhebbers. Twee leden van de familie zijn lid van het koor en de theatergroep van Stichting Chaja. Uit eigen ervaring weten zij wat deze stichting kan betekenen voor mensen die ziek zijn, of ziek zijn geweest.
Ook met de spierziekte MS heeft deze familie een persoonlijke link.
Zij gaan voor 2 goede doelen: Stichting Chaja en voor mensen met MS.2018-hullie-speelboerderij-logo

Op 8 april organiseren zij in samenwerking met Hullie speelboerderij,

twee sponsor wandeltochten door Natuurgebied “de Bedafse Bergen” te Uden.
1 tocht van ong. 4 km. Vooral voor ouders, grootouders met kinderen.  Met activiteiten voor de kinderen onderweg.
1 tocht van ong. 8 km. Voor alle andere liefhebbers.
Aangelijnde honden mogen natuurlijk ook mee wandelen.

Starten kan tussen 10.00 en 12.00 uur vanaf de parkeerplaats bij Hullie speelboerderij,
Canadasweg 3A in Uden, waar u ook kunt parkeren.
Voor versnaperingen onderweg en op het eindpunt wordt gezorgd.
SCHRIJF IN: voor € 5,- pp. Kinderen tot 12 jaar lopen, onder begeleiding, lekker gratis mee. Uw bijdrage komt voor 100% ten goede aan bovengenoemde doelen.
Inschrijven kan via email naar : quirinus54@gmail.com en telefoonnr. 06-533350351 (s ‘avonds)