Donatie van MSD aan Stichting Chaja en Terminale Thuishulp Maasland.

Donatie MSD aan Stichting Chaja 31mei 2016
Op de foto , van links naar rechts:
Gerry Steenbergen (stichting Chaja), Trinette Stolle (MSD), Marleen van den Berg (stichting Chaja), Cees Mens (MSD) en Jan Verbeek (Terminale Thuishulp Maasland).

Fantastisch nieuws!
Op dinsdag 31 mei hebben Stichting Chaja en Terminale Thuishulp Maasland allebei een cheque van 5.000 euro ontvangen uit handen van Cees Mens, general manager van MSD in Oss en Trinette Stolle, general manager MSD Biotech Oss.
Deze donaties vormen de feestelijke afsluiting van een succesvol, wereldwijd MSD-programma waarmee de toegang tot MSD-geneesmiddelen aanzienlijk is verbeterd.
“Elke dag werken wij aan een gezondere wereld”, zei Cees Mens bij het uitreiken van de cheques. “Daarmee dragen we bij aan de kwaliteit van leven van miljoenen patiënten overal ter wereld. Ook jullie leveren een belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van leven. Stichting Chaja als creatief platform voor mensen die met kanker zijn geconfronteerd. Terminale Thuishulp Maasland door aandacht en steun te bieden aan terminaal zieken. Wij hopen dat wij jullie met deze donatie een steuntje in de rug geven om dit belangrijke werk te blijven doen.”