Decor schilderen voor Oncofonie 2016 in Concertgebouw in Amsterdam.

Doe mee aan de schilderworkshop van Stichting Chaja op zondagmorgen 31 januari van 9.30 uur tot 12.30 uur in Oss. Locatie: Het Hooghuis locatie West. Verdistraat 75, 5343 VC Oss. Mogelijk dat jouw schilderij wordt gekozen tot decor voor de voorstelling Oncofonie 2016 op maandag 16 mei tweede Pinksterdag in de grote zaal van het Concertgebouw van Amsterdam. De niet gekozen werken worden op die dag elders tentoongesteld in het Concertgebouw.

Tijdens de Oncofonie 2016 voorstelling krijgen alle deelnemers (waaronder die van Chaja) uit de vier pijlers Zingen, Spelen, Beelden en Schrijven voor je Leven een rol. De koorleden brengen samen met alle leden van de koren van Kanker in Beeld hun prachtige repertoire ten gehore, de creatievelingen bouwen mee aan het decor, de schrijvers maken teksten en de acteurs spelen hun spel op het toneel. Het thema is ‘Le petit prince’. Dit verhaal speelt zich af in de Afrikaanse Sahara waar een gecrashte piloot een prins ontmoet van een andere planeet. Stichting Kanker in Beeld organiseert deze Oncofonie 2016 en prominente Nederlandse artiesten en muzikanten zullen de Oncofonie 2016 pro deo begeleiden. Ben jij of je naaste met kanker geconfronteerd en heb je belangstelling voor deze workshop of voor een van de andere activiteiten? Mail dan naar  stichtingchaja@live.nl of bel 06-39507185.  Je hoeft geen ervaring te hebben met schilderen, beeldhouwen, zingen of theater. De workshop op 31 januari is gratis.

Uiteindelijk zijn 6 werken, gemaakt tijdens deze workshop, door Emilie Lauwers gekozen voor decor tijdens de Oncofonie voorstelling!