Chaja’s Koffie ochtend

Chaja’s Koffie ochtend, “Koffie met een beetje meer”

Dinsdagochtend tussen 10.00u. en 12.00u. bij De Groene Engel in de Kruisstraat te Oss. Wij mogen gebruik maken van de ruimte in De Groene Engel, op dat moment alleen voor bezoekers van Chaja’s Koffieochtend. Spreekt het je aan, dan ben je van harte welkom iedere twee weken, in de even weken
De volgende Koffieochtenden zullen zijn op 24 augustus, 7 september, 21 september enz.

Sinds februari 2018, biedt Chaja de mogelijkheid voor mensen die kanker hebben of hebben gehad, en/of hun naasten, om elkaar te ontmoeten tijdens Chaja’s Koffieochtend. Tijdens de koffieochtenden staat de ontmoeting centraal. Je kunt informeel praten met een lot(bond)genoot of een vrijwilliger. Ook is er informatie te krijgen over alles wat Stichting Chaja doet aan activiteiten voor de genoemde doelgroep.
Tot nu toe hebben we vele enthousiaste reacties gehad over de koffieochtenden en al vele bezoekers mogen ontvangen.
Mensen ontmoeten elkaar, er wordt verdriet gedeeld en een luisterend oor geboden. Maar ook worden er b.v. de vakantie ervaringen en de dagelijkse gebeurtenissen gedeeld en besproken. Er wordt gelachen, er ontstaan nieuwe vriendschappen en activiteiten. Dit alles onder het genot van een kop koffie, verzorgd door een viertal vrijwilligers.
In 2020 en 2021 hebben we helaas de regelmaat van de tweewekelijkse koffieochtenden moeten onderbreken i.v.m. Covid 19. Nu de mogelijkheden er weer zijn en het merendeel van onze bezoekers gevaccineerd zijn hebben de eerste koffie ochtenden weer plaatsgevonden.
Spreekt het je aan, dan bent U van harte welkom iedere twee weken, in de even weken, op dinsdagochtend tussen 10.00u. en 12.00u. bij De Groene Engel in de Kruisstraat te Oss. Wij mogen gebruik maken van de ruimte in De Groene Engel, op dat moment alleen voor bezoekers van Chaja’Koffieochtend.

Kijk voor actuele data en meer informatie over Chaja op www.stichtingchaja.nl
Stichting Chaja is te bereiken via stichtingchaja@live.nl tel. 06 39507185
Kan een afbeelding zijn van buitenshuis en steenmuur