Annet Vervoort nieuwe stemcoach Koor Chaja.

Annet Vervoort contract tekenen juli 2016.1
Het contract is getekend en ‘de puntjes op de i gezet’
Door de verhuizing van Saskia Beijderwellen naar Friesland was Koor Chaja op zoek naar een nieuwe stemcoach. In de persoon van Annet Vervoort uit Rossum hebben wij een opvolgster gevonden. Wij zijn blij dat Annet Vervoort de uitdaging met ons aan gaat. Annet is bekend om te werken met de doelgroep.
Ook voor haar staan plezier en saamhorigheid tijdens de repetities voorop en haar manier van werken kenmerkt zich door eenvoud en lichtheid. “We gaan ophouden met ‘ons best doen’, we ontdekken dat we al muziek zijn. Onze eigen muziek, uniek, zoals er nergens anders op de wereld geklonken wordt. Stembevrijding is echt zielsbevrijding” aldus Annet.
Vanaf 9 september 2016 zal Annet de tweewekelijkse repetities van Koor Chaja als stemcoach/stembevrijder gaan verzorgen.