Workshop Draag- en Veerkracht bij (ex) kankerpatiënten en hun naasten

Woensdag 13 november gaat Stichting Chaja starten met workshop(s)om de draag- en veerkracht bij (ex)kankerpatiënten en hun naasten te vergroten met gebruik van de verbeeldingstoolkit. Er zijn geen kosten aan verbonden met dank aan de Samenloop voor Hoop.
De verbeeldingstoolkit bevat een breed scala van laagdrempelige oefeningen ter ondersteuning bij de verwerking van het hebben van deze ziekte.
De workshops onder begeleiding van een vak professional, worden in kleine groepjes van max. 5 deelnemers gegeven in een atelier in de @Paulus.

Data: 13 november, 27 november en 11 december
Tijd: 10.00 tot 12.00 uur
Adres: @Paulus
Oude Litherweg 2  5346 RT Oss

Een verbeeldingstoollkit mag je gedurende de workshops lenen om thuis verder mee te werken.
Belangstelling? Stuur dan een mail vóór 10 november naar stichtingchaja@live.nl  of bel 06-39507185