Kerstviering Chaja Koor

Kerstviering Chaja Koor ‘Zingen voor je Leven’ Oss.

Het was weer een indrukwekkende en afwisselende kerstviering.
Een ochtend met opvallende, intieme en mooie optredens. Koorleden die niet alleen hun zang lieten horen maar ook het lef hadden om voor alle koorleden te zingen. Ontroerende momenten waarop de (on)zichtbare kracht van het koor te voelen was.
De ochtend stond zoals altijd onder muzikale begeleiding van Job en Annet.  Daarnaast zorgde Annet ervoor dat alles goed verliep en iedereen die iets wilde doen aan de beurt kwam. Job zorgde voor prachtig pianospel en begeleidde daar waar nodig met gitaar.

In de pauze was er bij de koffie en thee allerlei lekkers door diverse koorleden zelf gebakken of gekocht.

Alle koorleden kregen voor het naar huis gaan een cd cadeau, met daarop liedjes die het koor zingt.
Het was een mooie en warme afsluiting van het jaar!