Open Atelier bij Atelier De Driepoot

Open Atelier

Stichting Chaja werkt samen met Atelier De Driepoot in Oss bij het aanbieden van verwerking d.m.v. schilderen, tekenen of boetseren.

Het creatief bezig zijn met innerlijke beelden biedt een uitlaatklep voor gevoelens rondom kanker, die soms (nog) niet te verwoorden zijn. Het geeft troost, steun en hernieuwde kracht.
Bij Atelier De Driepoot kun je zelf (onder professionele begeleiding) aan de slag gaan met de verwerking van emoties tijdens het Open Atelier, door te schilderen, tekenen of te boetseren. Er worden geen prestaties verwacht, niets moet, alles kan! Het gaat hierbij voornamelijk om in een veilige omgeving, met bondgenoten samen bezig te kunnen zijn.
Daarnaast bestaat ook de mogelijkheid tot het hebben van individuele sessies en er worden regelmatig schilderworkshops georganiseerd. De nadruk ligt niet op het eindresultaat, maar op de ervaringen die leiden tot inzichten die je weer in het Leven kunnen terugbrengen.

Coördinator/begeleiding: Marlies van der Wouw tel: 06-50212502 www.dedriepoot.nl
Wanneer: Elke maandag (vrije inloop) Met uitzondering van de vakanties.
Tijd: 10.00-12.00 uur
Locatie: Tuinstraat 15, 5341RL Oss
Kosten: Per keer € 7,- (incl. koffie/thee) / 5 keer € 30,- (incl. koffie/thee)

Website Stichting Chaja: www.stichtingchaja.nl
Facebook: Stichting Chaja Oss e.o.