Beeldhouwen bij Stichting Chaja.

Wie durft de uitdaging (met zichzelf) aan ?

Gewoon heerlijk met je handen aan het werk en even geen zorgen aan je hoofd over jezelf of naasten als je met kanker bent geconfronteerd. Ervaring of talent zijn niet nodig; je hoeft je alleen maar te laten leiden en verrassen door wat jouw steen je stapje voor stapje onthult. Dit proces brengt je in contact met datgene wat er in je leeft en dat “geboren zien worden” uit je steen is een prachtige ervaring. Beeldhouwen bij Stichting Chaja start op 5 oktober.

Er wordt naar gestreefd om je in de 4 middagen te laten kennismaken met alle stappen van steen naar een kunstwerk zodat je aan het eind van de workshop een “eindproduct” mee naar huis kunt nemen. Alle materialen en stenen of hout in vele soorten en maten zijn in het atelier aanwezig.
Als het mooi weer is kan er buiten gewerkt worden in de prachtige tuin.

“Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal.”

Data: 5 en 19 okt en 2 en 16 nov. 2016
Tijd: 13.30 tot 16.00 uur.
Kosten:  € 49,-, materiaalkosten in begrepen. Deze prijs is mogelijk dankzij sponsoring.
Begeleiding: Marianne Willems.
Waar: Creapoelka Kleine Poelstraat 7 5371 KM Ravenstein/ Demen