16 mei iets bijzonders voor stichting Chaja.

Op maandag 16 mei 2016 (2e Pinksterdag) staat er voor Stichting Chaja Oss e.o. iets bijzonders te gebeuren……

Samen met de landelijke Stichting Kanker in Beeld presenteren zij de voorstelling Oncofonie 2016 op 16 mei om 20.00 uur in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam!

Aan deze voorstelling doen ruim 50 Osse deelnemers mee van Stichting Chaja.

Koor Chaja Zingen voor je Leven, de theatergroep van Chaja “Spelen voor je Leven” en zelfs de helft van de decors zijn gemaakt bij Stichting Chaja. Sommigen hadden zelfs voor het eerst van hun leven het experiment met de verfkwast aangedurfd. Hoe groot was hun verbazing , vreugde en trots toen bleek dat juist hun werk was uitgekozen om te worden gebruikt voor het decor van de voorstelling in het concertgebouw!! Alle 22 schilderijen worden tentoongesteld in het concertgebouw. Allen zijn zelf geconfronteerd met kanker of hebben hier in hun naaste omgeving mee te maken (gehad) Zij spelen de hoofdrol en laten de belevingswereld en emotionele verwerking van de kankerpatiënt zien in deze voorstelling.

Zie artikel in Brabants Dagblad
en ook http://www.stichtingchaja.nl/oncofonie-16-mei-2016-en-stichting-chaja/