12 maart Landelijke Korendag in de Jaarbeurs te Utrecht

NATIONALE KORENDAG IN TEKEN VAN ONCOFONIE

Op zaterdag 12 maart  aanstaande vindt de jaarlijkse Landelijke Korendag plaats van Stichting Kanker in Beeld. Alle Zingen voor je Leven koorleden, meer dan 300, zijn op die dag van harte welkom vanaf 09.30 uur in de Juliana Congreszaal van de Jaarbeurs in Utrecht. Het belooft weer een bijzondere dag te worden met optredens van alle koren, samen zingen en ervaringen uitwisselen onder het genot van een heerlijke lunch.

Deze dag staat grotendeels in het teken van repetitie voor de Oncofonie 2016. Want oefening, weten wij samen, baart kunst. Onze kunsten worden ten gehore gebracht op maandag 16 mei 2016, tijdens de Oncofonie2016 in het Koninklijk Concertgebouw te Amsterdam. Een van de meest beroemde concertzalen ter wereld met haar ongeëvenaarde akoestiek.

Samen vieren we het leven tijdens de Landelijke Korendag. Iedereen is welkom, wel is aanmelden verplicht. De kosten voor deelname bedragen 15 euro per persoon voor de gehele dag. Dat is inclusief een heerlijke lunch, koffie, thee en diverse versnaperingen. Het programma begint om 9.30 uur. Als u daarbij wilt zijn, verzoeken wij u om u via uw koor coördinator in te schrijven.
Zie een korte impressie van de korennetwerk dag van november 2014

De Landelijke Korendag 2016 was een groot succes en een opmaat naar de Oncofonie 2016.
Voor een kleine impressie zie de foto’s hier