12.5 jaar bestaan Chaja Koor

12 ½ jaar bestaan van het Chaja koor!
Gevierd tijdens onze jaarlijkse koor picknick. Deze keer in Lithoijen bij de markante boerderij de ‘Scheurheuvel’!
Wat was het fijn om op een paar afwezigen na, iedereen weer te zien zowel koorleden als spelers van het Chaja improvisatie theater. Dan besef je pas goed hoe lang het geleden is dat we op deze manier bij elkaar konden zijn en wat Chaja betekent voor iedereen. Op afstand blijvend van elkaar maar toch een warme ontmoeting!
Iedereen werd welkom geheten met koffie of thee en een Chaja taartje van Brood en Beleg aan de Singel in Oss. Jacqueline en Kees hadden voor een gezellige natuurlijke aankleding gezorgd.
Wat hebben we geboft met het prachtige weer om zo in de voortuin van deze boerderij te mogen zitten. Bijzonder is dat Maria van Boxtel, bestuurslid Chaja, daar geboren is en dat haar neef, Wouter van Teeffelen, ons het nodige verteld heeft over de geschiedenis van deze locatie. Een echte ras verteller. Verrassing was dat hij spontaan ook een rondleiding ging geven.
Zo waren er meer verrassingen, namelijk dat Annet ook de koorleden uitnodigde om mee te spelen met een oefening van het Chaja improvisatie theater. Het was erg leuk met veel lachen om hier aan mee te doen maar ook om er van de zijkant van te genieten.
De broodjes kroket vielen in de smaak, evenals de heerlijk belegde broodjes en de krenten bollen, nog warm uit de oven van de bakker van Brood en Beleg. Het fruit uit Lithoijen liet zich ook goed smaken.
Een top ochtend waar we nog lang op terug kunnen kijken.
Een dankjewel voor iedereen die deze ochtend mogelijk hebben gemaakt.