Symposium “Chaja, voel je goed!” de kracht van creatieve verwerking bij kanker.

Als afsluiting van de lustrumactiviteiten organiseert Stichting Chaja op vrijdagmiddag 15 november een symposium waarin creatieve beeldende verwerking bij kanker centraal staat. Dit in samenwerking met het IKZ, (Integraal Kankercentrum Zuid), Stichting Kanker in Beeld, Provinciale raad voor gezondheid, het KZE (Kenniscentrum voor zelfhulp en ervaringsdeskundigheid) en ziekenhuis Bernhoven.

Een bijzonder symposium dat mede mogelijk is gemaakt door de gemeente Oss, Universiteit voor Humanistiek, Het KZE, zorgverzekeraars, oncologen, Kunstcollectief K26, en ervaringsdeskundige, Mylène d’Anjou, cabaretière.

Voor dit symposium worden hulpverleners, die werken met mensen met kanker, zorgverzekeraars en mensen, die tot de doelgroep van Stichting Chaja horen, uitgenodigd.

U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar stichtingchaja@live.nl
Datum: 15 november
Tijd: 13.00 tot 18.00 uur